home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 49 | |
Term IT Helpdesk bestaat niet meer in 2020donderdag 19 april 2012, 08:34:00Recent heeft IT dienstverlener PEAK-IT een Rondetafelbijeenkomst georganiseerd. Tal van toonaangevende organisaties gaven hun visie over de toekomst van de IT Helpdesk. De belangrijkste conclusie is dat de nieuwe IT Helpdesk een nog duidelijkere tweedeling zal kennen. IT managers in Nederland verwachten dat een groter deel van de Helpdesk in de toekomst volledig geautomatiseerd zal zijn. Een ander deel van de Helpdesk zal juist gefocust zijn op specialistische kennis en persoonlijk contact met de eindgebruiker. De performance van een IT Helpdesk zal steeds meer getoetst worden aan de mate van tevredenheid van de eindgebruiker. Deze eindgebruiker wordt een steeds grotere rol toegedicht binnen IT beheer. De term IT Helpdesk vervaagt langzaam en zal in 2020 zeker uit het IT landschap zijn verdwenen. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (251)Overig (382)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Kunst (1)Laatste 10 berichtenVerschijning feelgood boek Onverschillig, een luchtige romance DOORSPEK 100 -twieë-JUP en "DRUP" - de speultuinBesneeuwde webcams: voorspelde sneeuw valtPoepediepoep en KackediekackBob Kosse helpt organisaties vernieuwen met nieuw boek: SOPHIA De Wijsheid van Wendbare OrganisatiesWie zijn de Noorse broeders?Tweede dialectbundel Loot18De Indo Paragnost - AutobiografischBoek Larie Bombarie – 25 jaar verwondering, frustratie en inspiratie |